Calendari mensual 2014 imprimible

Calendari 2014 imprimible

Potser una mica tard, però, espero no massa tard, per compartir el calendari imprimible amb dibuixets que he fet per la meva classe.

En els quadrats de cada dia els nens i nenes poden escriure i/o dibuixar el temps, dades a recordar, aniversaris… A més hi ha un espai a cada mes per poder escriure-hi notes.

Per fer els dibuixos del calendari he utilitzat, entre altres, doodlebats de Lettering Delights i digbats de Kimberly Geswein. Les fonts utilitzades són de Lettering Delights

Podeu baixar-vos el fitxer pdf en diferents versions: català, anglès amb diumenge primer dia i castellà.

Espero que li trobeu utilitat.


CONVERSATION

4 comentaris:

  1. Hola voldria saber si ja disposeu del calendari en català del any 2015.
    M'agradaria poder tenir-lo ja que m'ha encantat!!!
    Sinó a veure si em podrieu passar el document del 2014 i jo ja me'l prepararia pel 2015.
    Gràcies
    Olga

    ResponElimina
  2. Hola que algu em pot contestar?
    Gràcies

    ResponElimina
  3. Està en procés. M'agradaria però saber si aniria bé si fos en format horitzontal? O preferiu com el d'aquest any en format vertical?

    ResponElimina
  4. Hola... a mi també m'agradaria tenir-lo! El vaig fer servir pel 2014. Per a mi perfecte vertical. M'és igual! Moltes gràcies. Miriam

    ResponElimina